Assistance

Awarie zdarzają się w najmniej spodziewanym momencie, np. podczas wakacyjnych wyjazdów, daleko od domu, za granicą. Nie zawsze wiemy, do kogo zwrócić się o pomoc, a z kolei za granicą problemem może być bariera językowa. Program bezpłatnej pomocy drogowej ŠkodaAssistance zapewni Państwu poczucie bezpieczeństwa zarówno podczas podróży po Polsce, jak i po Europie, przez cały okres gwarancji pojazdu.

W przypadku unieruchomienia samochodu, który nie pozwala na kontynuowanie jazdy w sposób bezpieczny lub zgodny z przepisami, będący skutkiem awarii części, podzespołów lub akcesoriów, a który jest objęty gwarancją producenta, ŠkodaAssistance świadczy następujące usługi:

  • próbę naprawy lub usprawnienia pojazdu w miejscu awarii
  • holowanie samochodu oraz przewóz pasażerów do najbliższego Autoryzowanego Partnera Serwisowego Škoda Auto w przypadku, gdy naprawa lub usprawnienie w miejscu awarii nie jest możliwe
  • możliwie najszybsze usunięcie usterki u Autoryzowanego Partnera Serwisowego Škoda Auto w ramach obowiązujących warunków gwarancji

W przypadku, gdy naprawa nie może być zakończona w dniu przyjęcia zgłoszenia awarii, Autoryzowany Partner Serwisowy Škoda Auto zapewni Państwu, w miarę możliwości, jedną z następujących usług:

  • wynajęcie samochodu na czas trwania naprawy (maks. 3 kolejne dni kalendarzowe, klasa B)*
  • nocleg w hotelu średniej klasy dla osób podróżujących uszkodzonym samochodem (1 nocleg bez wyżywienia w hotelu maks. trzygwiazdkowym)
  • transport do celu podróży (publicznymi środkami komunikacji)

Wszystkie wymienione usługi są bezpłatne.

W przypadku skorzystania z usługi noclegu w hotelu istnieje możliwość wynajęcia samochodu zastępczego, jednak na okres nie dłużej niż 2 dni lub skorzystania z usługi transportu do celu podróży.

Bezpłatnej usłudze pomocy drogowej ŠkodaAssistance nie podlegają zdarzenia wynikające z:

  • braku paliwa lub użycia niewłaściwego typu paliwa, uszkodzenia opony, zatrzaśnięcia drzwi z kluczykami w środku, zgubienia kluczyków, awarii niefabrycznego alarmu lub innych urządzeń niebędących fabrycznym wyposażeniem pojazdu
  • zawinionego działania kierowcy lub pasażerów

ŠkodaAssistance interweniuje w całej Europie, z wyjątkiem Albanii, Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Bośni i Hercegowiny, Cypru, Gruzji, Mołdawii, Ukrainy oraz nieeuropejskiej części Rosji i Turcji, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

* Osoby korzystające z wynajmu pojazdu zastępczego zobowiązane będą do spełnienia wszystkich warunków zwykle wymaganych od osób wypożyczających samochód. Kierowca i pasażerowie mogą korzystać z samochodu zastępczego jedynie na terenie Państwa, na obszarze którego zaistniała awaria. ŠkodaAssistance nie pokrywa kosztów paliwa, dodatkowego ubezpieczenia i innych opłat analogicznych, związanych z wynajmem pojazdu zastępczego.


przejdź do serwisu